Bøsse
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
1.) Hej, jeg har gået med den tanke om at give mig selv finger i badet og den slags... Er det ubehageligt eller noget i ved svar om :)? 2.) Når man stikker sin finger op kan fingeren så fyldes med afføring o.o?

Svar:
Hej
Det er bare rigtig fint at du skriver og spørger.
1. Der er ikke noget galt i at give sig selv fingeren, og hvis man gør det rigtigt, kan det faktisk være rigtig behageligt. Og du skal selvfølgelig kun gøre det hvis du har lyst til det og kan lide det. Hvis du vil prøve det, vil jeg anbefale følgende:
Det er en rigtig god idé at starte i badet. Der er dejlig varmt og det hjælper kroppens muskler med at slappe af, for det er vigtigt at kroppen er afslappet, da det kan gøre ondt at få en finger hvis kroppen spænder. Uanset om du bruger en finger eller en dildo, så er det vigtigt at huske at bruge glidecreme, så der ikke opstår rifter. Med glidecreme vil det få en dejlig glidende effekt.
2. Det er faktisk muligt at få afføring på fingrene når man gør det, så derfor er der 2 ting man skal huske:
Det første er at det er vigtigt at man tømmer sig inden, det vil sige at det er fornuftigt at gå på toilettet inden man giver sig selv fingeren. På den måde kan du faktisk undgå at få afføring på fingeren.
Det andet er hvis du gør det andre steder end i badet, f.eks i din seng, så er det en god idé at have toiletpapir eller håndklæde parat. Bare for en sikkerheds skyld.
Mvh
Casper