bøsse
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hey cyberhus jeg er bøsse og jeg er extrem femi og folk siger jeg har helikopter hånled hvad det så end betyder hva betyder det men der er også det her spørgsmål jeg har virkelig lyst til at få den i røven af min kæreste og han vil også virkelig give mig den men jeg tør ikke fordi jeg er bange få at der kan komme afføring på kondomet hvis vi gør det så eehh kan der det ? og hvis der kan hvordan vil han så reagere?

Svar:
Hej med dig...
Ja de der helikopter håndled er egentlig noget underligt noget at sige, men jeg tror det kommer fra at nogle bøsser er meget feminine og den måde de bevæger hænderne kan minde om den måde en pige bevæger hænderne. Jeg har også hørt udtrykket "løse håndled", som betyder det samme.
Så det er en måde at sige, at den person måske er bøsse. Det er der intet galt i og hvis det er okay med dig, så kan du bare smile lidt af det.
Men hvis du synes det er træls og føler det som om de mobber dig med det, så synes jeg du skal sige det til dem. Måske tænker de ikke over, at det måske kan være irriterende for dig.
Omkring det andet med at have sex med din kæreste, ja så kan jeg sagtens forstå at du tænker over det. Og fordi i har sex i anus, er der en risiko for at der kan komme afføring med ud. Men bare rolig, for det første er det slet ikke sikkert det sker og for det andet, hvis det sker, så vil det være i så små mængder at det slet ikke er noget man lægger mærke til.
Så jeg synes ikke det er noget du skal tænke så meget på og jeg tror ikke det vil være noget I tænker over, når I først er i gang.
Kan du have det godt
Venlig hilsen
Erroll