Bøsse??

brevkassespørgsmål

Bøsse??

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Kære cyberhus jeg har gået og tænk over og sluge mit eget spærm men er jeg bøsse hvis jeg gør det? fordi jeg elsker piger please hjælp hurtigt på forhånd tak :-)

Svar:

Kære dreng 14 år.

Tak fordi du deler dit spørgsmål med os!

Du behøver bestemt ikke være bøsse for at have lyst til at smage på din egen sperm. Du kan sagtens smage på din egen sæd og elske piger. Det lader til at du er en nysgerrig dreng som udforsker din krop og gerne vil smage din sæd. Den tager smag af det mad du indtager. F.eks smager sæden sødt hvis du spiser ananas.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Sommerhilsner Mette.