Bøsse??

brevkassespørgsmål

Bøsse??

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej brevkasse Jeg er en 15 årig dreng, jeg har et problem. Jeg tænder vildt på mine drenge venner... Her kommer problemet jeg har en pige kæreste, jeg har opdaget at jeg måske er bøsse, hvordan forklare jeg det til hende?? Jeg tænder nemlig mere på N fra min klasse end min kæreste, om aften fantasere jeg om jeg sutter hans stive pik og vi så begynder at kneppe altså stikke vores pikkemænd i hinanden..... Plizz hjælp hilsen Drengen der elsker drenge !!!!!!!!!

Svar:

Hej med dig der elsker drenge!

Jeg kan godt se, at det kan vær svært at skulle fortælle din kæreste at du måske er til drenge. Nu ved jeg ikke hvor længe I har været sammen eller hvordan jeres forhold er, men uanset hvad, så vil hun nok blive ked af det, hvis ikke I kan være sammen længere. Jeg forstiller mig at hun holder af dig og gerne vil være kæreste med dig.

Det kan som sagt godt være svært at skulle fortælle det til hende. Jeg tænker at du kunne overveje at skrive et brev til hende, hvor du forklarer hende, at du har fundet ud af, at du nok mere er til drenge. Du kan jo fortælle at det ikke har noget med hende at gøre, men at det er fordi du kan mærke dine følelser har forandret sig. Det kan nogen gange være nemmere at få sagt ting, hvis man skriver det i et brev først. Efter hun har læst brevet, kan I så mødes og snakke lidt om det igen. Det er vigtigt at få snakket om det på en god måde, så kan det være hun bedre kan forstå hvilke følelser der ligger bag at du gerne vil stoppe Jeres forhold.

De bedste hilsner Sine