Av mit pik hoved

brevkassespørgsmål

Av mit pik hoved

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej jeg får tit ondt i mit pik hoved når jeg ondnare og når jeg har tisset er det normalt

Svar:

Hej med dig.

Det skal helst ikke gøre ondt, når du onanerer - men det kan være du dit pikhovede bliver lidt øm, hvis du onanerer meget tit eller du måske tager hårdt fat. Jeg synes du skal prøve at holde en lille pause, så dit pikhovede kan få lidt fred. så kan det være det holder op med at gøre ondt.

Hvis det fortsætter med at gøre ondt, så synes jeg du skal snakke med din mor eller far om at komme til din læge. Du kan måske også spørge din far eller storebror - hvis du har sådan en, om en af dem også har oplevet det.

Håber det gav dig lidt svar.

Godt nytår og mange hilsner fra Bibi