Av min penis!
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej, mit navn er frederik, jeg er 15 år og jeg har lige fået en ny kæreste, og vi har besluttet os at have samleje. og da vi så gjorde det, gjorde det virkelig ondt i min penis, og hun red den bare mega hårdt. også fik jeg orgasme også sprøjtede jeg hende i hovedet, og det blev hun virkelig sur over, og tog min penis ud og gik hjem, jeg blev selvfølgelig ked af det, og prøvede at skrive en sms til hende, men hun svarede ikke. og et par dage efter fik jeg en sms fra hende hvor der stod at hun ville i seng med mig igen, men jeg vidste ikke rigtig efter som sidste gang var en fiasko. men nu kommer problemet jeg får ondt i penis når jeg onanere og har røde pletter på penis hovedet, kan det komme af at jeg gav hende den for hårdt?

Svar:
Hej Frederik.
Tak fordi du skriver til lystværelset, cyberhus.
Allerførst vil jeg svare på dit spørgsmål. Når man onanerer kan der sagtens komme røde pletter på penishovedet. Oftest skyldes det, at det er lidt for tørt og ikke glider så godt. Pletterne kan også komme hvis man bliver ved med at dyrke sex- huden på penis påvirkes af gnidningen og bliver rød, skællet, plettet og nogen gange lidt hævet. Det kan godt komme af at du har givet hende den hårdt!
Det er væsnetligt at man passer på hinanden og går forsigtigt til værks når man begynder at dyrke sex med en ny kæreste. Man skal lige lære hinanden at kende. Det en god ide at tale sammen, imens man dyrker sex. Det vil sige at man giver udtryk for om det den anden gør ved en´, er dejligt eller mindre dejligt. Sæt lyde på uhhm eller aahhh eller av, pas på el. lign. Måske kunne det være en god ide at tage en snak med din kæreste, om dine oplevelser I havde.
Hilsen Mette.