Av av :( sex legetøj
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej cyberhus <3 jeg har en kærste på 19 (en pige). Hun er pisse sød. Vi har været kærster i to år nu. Vi har prøvet mange ting sammen. Min kærstes storebror arbejder i en sexbutik. Han giver hende nogle gange noget sexlegetøj vi kan bruge sammen. Denne gang havde han et æg eller sådan noget med. Ægget kunne vibrere. Man kunne styre det med en lille fjernbetjening. Mig og min kærste skulle hygge os så jeg tog hjem til hende. Hun bor i en lille lejlighed. Vi lavede noget godt mad og tændte nogle stearinlys. Da vi havde spis lagde vi os over i hendes seng. Vi kyssede lidt og puttede lidt. Vi begyndte at tage tøjet af hinanden. Hun fandt det der sexlegetøj. Hun tog fjernbetjeningen og jeg tog ægget. Jeg kom ægget op i min skede. Og lage mig på sengen som et krys. Min kærste satte sig over i sofaen. Hun tændte for ægget. Jeg begyndte at stønne. Vi legede med sexlegetøjet i lang tid. Da vi ikke gad mere kunne vi ikke få det ud af min skede. Min kærste fandt en masse glidecrem. Vi brugte næsten det helle for at få den ud. Vi lagde os over på sofaen og så en film. Det blev helt rødt mellem mine ben og det begyndte at hæve. Min kærste fandt noget koldt jeg lagde mellem benene. Det hjalp lidt men det er stadig rødt. Det gør også lidt ondt. Hvad skal jeg køre? Hvad er det der er galt med mig? Håber i kan hjælpe mig. Knus Ditte <3

Svar:
Hej Ditte
Jeg tænker ikke at der er noget galt med dig, men istedet meget almindeligt at man kan hæve lidt op på grund af irritation, i var igang længe og havde også problemer med at få ægget ud,  så jeg synes ikke at du skal bekymre dig for meget, men selvfølgelig hvis det bliver ved så vil jeg anbefale dig at du kontakter din egen læge, det kan også være muligt at det er en allergisk rektion (overfor det hvad ægget er fremstillet af)
Venlig Hilsen
Sascha