av av av HJÆLP
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej SONNY BOY! her øhmmm mit spørgsmål er måske rimelig mærkeligtr men når jeg onaner så får jeg rifter i forhuden som svier rigtig meget og så går der måske en uge før de er helet er ''kronprinsen'' eller er jeg bare lidt langsom i udviklingen hvor det omhandler ''kongen af danmark'' hilsen SONNY BOY!

Svar:
Hey Sonny Boy...
Jeg synes nu ikke dit spørgsmål er så mærkeligt, men det er svært for mig at sige præcis hvorfor du får rifter.
Når det så er sagt er det ikke meningen at du skal få rifter på forhuden af at onanere.
Hvis du gør noget der gør ondt, når du onanerer, så vil det være en god start at holde op med det, det kan godt forårsage rifter. Et andet bud kan være at din forhud ikke har løsnet sig helt og at du derfor ikke har helt plads. Hvis du bruger "hjælpemidler" til at onanere så skal du sikre dig, at det ikke er det du river dig på.
Du kan læse lidt inspiration til onani her. Ellers vil mit råd være at tage det roligt og ikke gøre noget der gør ondt. Eventuelt kan du prøve med noget glidecreme... Det kan du købe på nettet eller på apoteket.
Til sidst vil jeg sige at du ikke nødvendigvis er langsom i udvikllingen. Du er 14 og derfor langt fra færdigudviklet. Du kan først regne med at være helt færdigudviklet i 18-20 års alderen.
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget, eller er du velkommen til at skrive igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune