av av av
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
jeg tror min forhud på min pik er for lille for efter jeg har onaneret så har jeg små rifter der sviger i min forhud + min forhud kan ik nå ned over mit pikhoved når jeg har stiv tissemand please hjælp er det normalt??

Svar:
Hey dreng.
Det kunne godt lyde til, at du har en forhudsforsnævring. Det er meget normalt, og tit forsvinder det med alderen. Hvis det irritere dig, hvilket det lyder til at det gør, så er mit råd at du går til lægen med det. Han kan så bedømme om det er noget der skal gøres noget ved, eller om det går væk af sig selv.
Du skal ikke være bekymret omkring det, at skulle gå til lægen. Han ser sådan noget hver dag, og ved bedre end jeg, hvad man skal gøre.
Håber du kan bruge mit svar.
Mange hilsner
Mikkel :)