Av
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Nogle gange når jeg har haft stiv pik i lang eller nogle gange kort tid. så begynder det at gøre ondt. er det normalt? Hjælp!!

Svar:
Hej med dig..
Nu beskriver du ikke særlig meget om hvor det gør ondt, hvor lang tid eller på hvilken måde, og derfor kan jeg ikke svare dig særlig præcist.
Men jeg kan fortælle dig to ting.. det skal ikke gå ondt at have stiv pik, men man kan godt blive lidt øm.
Når din pik bliver stiv, så er det måske fordi du onanerer. Og hvis du tager hårdt fat og giver den gas, så kan din pik godt føles lidt øm bagefter og måske gå lidt ondt i en periode.
Så prøv at oanere lidt stille næste gang og se om det er anderledes og så kan du finde en balance, så det ikke gør for ondt.
Hvis det ikke hjælper, så synes jeg du skal få tjekket det hos din læge. Det kunne måske være forhudsforsnævring, hvilket er helt normalt og kan gå ondt oppe ved pikhovedet. Men en læge kan nemt gøre noget ved det og det synes jeg er vigtigt. Det er jo ikke rart, at det går ondt hver gang du får stiv pik, fordi det sker jo ret tit.
Venlig hilsen
Erroll