Arn i Døråbning
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
En dag havde jeg sex med min kæreste Tina. Men jeg kunne se min far i døråbningen da det skete og det var underligt han sagde ikke noget, men stod der bare. Men næste dag kunne jeg se at der hvor han havde stået var der Sæd ud over det hele og jeg gik ind og spurgte hvad Arn havde lavet. Min far sagde ik noget men råbte bare ud i luften. Jeg blev bange for han sagde: Fisse Hår. Jeg fik et shock da jeg så på Arn og tænkte fyforhelved. Min Kæreste stod og så underligt på Arn også. For det var nemlig ik første gang han havde stået i døråbningen! Hvad skal jeg GØRE???

Svar:
Hej Anonym
Når jeg læser dit spørgsmål for jeg lidt fornemmelsen af at du har moret dig da du skrev herind og at det er lidt for sjov du skriver, men jeg kan ikke være sikker og derfor får du lige et kort svar.
Det lyder dejligt at du har sex med din kæreste, men jeg kan da godt forstå du synes det er en ret træls oplevelse, at din far står og kigger på Jer imens.
Jeg synes det er godt at du prøvede at snakke med din far og måske også lidt skørt at han ikke sagde andet end fissehår.
Jeg tror du bliver nødt til at sige til din far at du ikke vil have han står og kigger. Hvis ikke det hjælper kan du måske prøve at lukke og låse din dør næste gang din kæreste kigger forbi til lidt hygge.
venlig hilsen Mie