Anonymt hjælp
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg er 15 år Jeg har noget jeg tror der er talgknopper på min forhud de er ca 1mm hvis ikke mindre og så sidder de runt om hele penis hovedt hjælp :/ Hilsen dreng på 15

Svar:
Hej med dig
Du har helt ret i, det virker som om det er talgknopper. For det er helt normalt at få dem, forskellige steder ved penis, især i den alder du er.
Men hvis du har været i seng med nogen ubeskyttet, syntes jeg det ville være en rigtig god idé, at tage til lægen med det. Så du kan være helt sikker på, det bare er talgknopper og ikke en form for kønssygdom.
Jeg kan godt forstå, hvis du syntes det er for flovt, at gå til lægen. Men jeg syntes du skal vide, det er helt normalt de får mænd og drenge ind i alle aldre for, at få tjekket deres penis. Og jeg tror det ville være godt for dig, at blive helt afklaret med hvad det er.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw