Angst for sæd?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg er en dreng på 16 år og jeg har et KÆMPE problem. Jeg har angst for sæd... Hvis jeg har onaneret (som jeg KUN gør i badet) bruger jeg rigtig lang tid på at gøre alt rent og det øde lægger min dag :-/... Det er omkring et ½ år siden jeg sidst har onaneret...

Svar:
Hej med dig
Det lyder ikke rart, at have det sådan. Så jeg håber jeg kan komme med lidt info og måske tricks til, at du kan få onaneret uden, det behøver ende med masser af rengøring.
Først og fremmest skal du vide, at det er ikke noget forkert ved og onanere. Det er helt normalt og stort set alle gør det. Det er heller ikke noget farligt ved sæd, og du kan hurtig fjerne det med noget toilet papir, hvis nu du kommer et sted som ikke er i badet. Hvis du kommer i badet kan du bare skylle det, ud i risten med bruseren. De måder er gode nok til, at få fjernet sæd.
Måske kan du starte ud med, at prøve og onanere på måder hvor sæden ikke spredes så meget. Du kunne måske starte med kondom på, når du så har det godt med det, kan du prøve og onanere imens din pik er pakket ind i papir. På den måde er rengøringen, meget nemt da enten skal kondomet eller papiret bare smides ud og så kan du skylle din penis ren.
Bagefter kan du prøve, at være fantasifuld og finde nye metoder som kan passe til dig. Måske til sidst vender du dig til det, så du kan sprøjte hvor som helst uden problemer.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw