Andre som mig?

brevkassespørgsmål

Andre som mig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg er en pige på tretten år, og jeg er biseksuel. Jeg sprang ud for nogle måneder siden, er nu 100 % ærlig omkring det. Men jeg kunne godt tænke mig at møde nogle andre, som er i samme situration som mig, men det er, som om at jeg alle steder er jeg for ung. Kan jeg møde andre, eller er jeg for ung?

Svar:

Hej med dig.

Det lyder som om du er ret afklaret med din seksualitet, så jeg kan godt forstå du godt kunne tænke dig at finde nogen i samme situation som dig.

Det kan godt være at det kan være svært at finde nogen på samme alder som dig, fordi du er så ung. Det er ikke så tit man 100 % sikker på sin seksualitet i din alder, fordi der sker så mange forandringer med kroppen og man kan være tvivl om man er til det ene eller andet. Men derfor er der ikke noget galt i at du er det allerede ved det.

Jeg kan give dig et link til Landsforeningen for bøsser, lesbiske, biseksuelle og transpersoner. De har en ungdomsafdeling som dels har netkontakt, men også mulighed for at møde andre. Du kan finde deres hjemmeside her: http://www.lgbt.dk/2020/. Det kan være du kan komme i kontakt med nogen der.

Venlig hilsen Sine