analsex for første gang
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus. Tak for jeres gode svar. Jeg har undret mig lidt over en ting – måske I kan svare mig på det. Jeg har en rigtig sød kæreste, som er 15 som jeg. Vi har været intime i ca. 1 år. Han har plaget længe for at få lov at tage mig i det bageste hul og den anden dag gav jeg så efter. Vi brugte noget creme og jeg gik i doggy style. Det var meget besværligt, men da han endelig var inde i numsen kørte det fint. Jeg opdagede at det var rart og til min store overraskelse fik jeg en orgasme. Ikke sådan en som jeg plejer at få, men på en anden måde – det er svært at forklare. Min kæreste blev også meget overrasket over mit lille skrig, for han troede heller ikke jeg ville få noget ud af det. Vi gjorde det jo egentlig mest for hans skyld fordi han gerne ville prøve, og det er jo dejligt stramt for ham. Men hvordan kunne jeg få noget ud af det? Det er jo ikke der kønsdelene sidder, og det var ikke fordi han gav mig finger imens. Nu er jeg hooked på at få den i røven igen – og det er min kæreste selvfølgelig glad for. Men synes I jeg for ung til analsex? Hilsen den nysgerrige pige

Svar:
Hej nysgerrige pige, 15 år
Tusind tak for dit spørgsmål. Det er dejligt at du skriver herind.
Det er godt at høre at du har en dejlig kæreste og at I er så trygge ved hinanden at I føler jer klar til at eksperimentere med sex.
Det er rigtigt at orgasmer er noget man normalt forbinder med pigers kønsdele, og ikke så meget med røven, men endetarmen er fuld af nerveender, så hvis man slapper godt af og nyder det, kan piger godt opleve en slags orgasme når de har analsex. Hvis drengens pik rammer den side af endetarmen som vender ind mod skeden kan man også være heldig at ramme g-punktet. Der er mange af de kvinder som godt kan lide analsex som siger at de får orgasme af det.
Du spørger om jeg synes du er for ung til at have analsex. Jeg synes det er svært at sige hvornår man er for ung til bestemte typer sex. Man skal være 15 år for at det er lovligt at have sex, og det er en grænse som er sat for at beskytte børn og unge mod at opleve noget de ikke er klar til.
Man kan sige at du og din kæreste har været for unge da I begyndte at have sex, men det er der ikke noget at gøre ved nu. Og når I er glade for hinanden og trygge nok til at eksperimentere, så synes jeg ikke man kan sige at I er for unge.
Jeg håber det var svar nok. Ellers må du gerne skrive igen.
De bedste hilsener,
Henriette.