Analsex
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Jeg kan ikke lide analsex, det gør ærligtalt skide ondt, men min kæreste gider ikke rigtig høre efter, han vil bare gerne borde den op. hvad fanden kan man gøre for at jeg kan nyde det som ham, føler jeg får indenvendige og ydre rifter. Med venlig hilsen Den meget ømme bagdel.

Svar:
Kære dig med øm bagdel
Tak fordi du har skrevet ind til vores brevkasse. Jeg kan forstå at du har en kæreste som er ret glad for analsex, men at det gør rigtig ondt på dig. Du skriver at du ikke kan lide analsex, og at din kæreste ikke gider at høre efter, når du siger noget. Det lyder som om at det må være virkelig ubehageligt for dig at han ikke lytter. Du skal vide at det ikke er i orden. Selvom man er i et forhold, er det aldrig i orden at tvinge nogen til at gøre noget som man ikke har lyst til.
Der er nogle ting du kan gøre for måske at gøre det mindre pinefuldt:
Brug lubrikation - Det er vigtigt at I bruger en form for lubrikation - f.eks. glidecreme, madolie eller vaseline. Det kan hjælpe på at det ikke gør så ondt på dig, og at han får nemmere ved at trænge ind.
Prøv at slappe af - Når man dyrker analsex er det vigtigt at man slapper godt af i underlivet, fordi hvis man presser numsehullet sammen kan det give rifter og mere smerte. Jeg forestiller mig at det må være virkelig svært for dig at slappe af, når det gør så ondt. Prøv måske at foreslå ham at han skal trænge forsigtigt ind. I kan også prøve forskellige stillinger. At dyrke analsex i ske er mindre voldsomt end f.eks. analsex i doggystilling, og du har en smule mere kontrol over situationen, fordi du nemmere kan presse balderne sammen. Det og lubrikation kan måske være med til at gøre oplevelsen bedre for dig.
Brug en vibrator samtidig - Det er de færreste kvinder som kan få orgasme af analsex, og nogen har det sådan, at uden en orgasme er sex bare ikke lige så spændende. Der er nogen som stikker et par fingre eller en dildo i skeden under analsex, fordi det kan være med til at øge chancerne for orgasme, og der er nogen som bruger en vibrator, f.eks. et vibratoræg, på klitoris. Ved at stimulere klitoris samtidig, vil smerten blande sig med en nydelse, og det kan - for nogen - være med til at gøre følelsen bedre.
Jeg vil også anbefale dig at sige det til ham igen - på et tidspunkt hvor I ikke er ved at dyrke sex eller skændes. Og sig det som det er - jeg bryder mig ikke om analsex, og det gør virkelig ondt på mig. Hvis han holder af dig, har han ikke lyst til at det skal gøre ondt på dig. Sex skal være noget der er dejligt, ikke noget man har lyst til at løbe væk fra - hvilket jeg forestiller mig at du har, når det føles som om at du går i stykker indvendigt og udvendigt. Hvis han slet ikke lytter til dig, kan det være at du skal overveje om du fortsat har lyst til at være kærester med ham. Jeg kender ikke jeres forhold, og jeg vil ikke råde dig til at forlade ham, men hvis man bliver tvunget til at gøre noget som man ikke har lyst til, kan det være med til både at ødelægge forholdet og samtidig gøre dig ked af det og vred. Du fortjener at han lytter til og respekterer dine grænser.
Jeg håber du kan bruge mit svar, og husk at du altid er velkommen i vores 1-1 chat.
Venlig Hilsen
Signe