analsex

brevkassespørgsmål

analsex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej cyberhus. jeg ved godt at glidecreme er det beste man kan bruge men jeg kom i tanke om min kærste og jeg kunne bruge forskælige madolier til analsex kan man det? hilsen pige 15 år

Svar:

Hej Pige, 15 år,

Egentlig et interessant spørgsmål, med et ikke helt enkelt svar... For jo, du kan godt bruge madolie som glidecreme, men nogle madolier opløser kondomet. Og jeg kan desværre ikke lige et trick til hvilke kondomer og hvilken madolie der kan sammen.

Så hvis I skal bruge madolie, skal det være uden kondom (jeg tror ikke sådan noget opløst gummi gør noget særligt godt for endetarmen). Og hvis I skal have analsex uden kondom, SKAL I være sikre på ingen af jer fejler noget, og han skal være beredt på at kunne få afføring på pikken, hvilket betyder han skal tage et noget grundigt bad bagefter.

Hvis det er fordi det er pinligt at købe glidecreme, kan jeg bare sige at det bliver aldrig fedt... men måske kunne du lokke din fyr til at gøre det, måske kunne du overbevise ham om at han kunne være liiiidt sej... Men det var vidst et sidespor...

Jeg vil helt sikkert anbefale kondom og glidecreme.

Jeg håber du fik svar nok, ellers skriv endelig igen...

MVH

-Sune