Anal onani
brevkassespørgsmål af
Den fortvivlede dreng
11 år
Hej cyberhus
jeg er en dreng på 11 år og jeg vil gerne vide om når man putter ting op i numsen det er sikkert at i stedet for at bruge et kondom til at putte på den ting man nu putter op i numsen at bruge en plastik pose
med venlig hilsen den fortvivlede dreng

Svar:
Hej Fortvivlede dreng
Jeg tænker det er helt naturligt at være nysgerrig på både sin egen krop og alt det her med sex. Det er rigtig godt du spørger, når der er noget du er i tvivl om.
I det her tilfælde er det særligt godt, for det er ikke en særlig god idé at bruge en plastikpose i stedet for et kondom.
Nogle plastikposer kan have "skarpe" sammensvejsninger i plastikken og selv om de ikke virker skarpe når man rører ved dem med fingrene kan det være nok til at give rifter i endetarmen, som er meget følsom.
En anden ting er at mange plastikposer kan indeholde stoffer som ikke er særligt gode at få op i endetarmen. I værste fald kan man få en allergisk reaktion på eksempelvis farvestoffer eller blødgørende stoffer fra plastikken.
Det eneste sikre at bruge er kondomer...desværre.
Mange hilsner
Niels-Christian