Anal og Blowjob
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej brevkasse jeg har 2 spørgsmål: 1. Hvordan gir' man et godt blowjob? 2. hva' ska' man passe på første gang man har analsex? MVH Mig

Svar:
Hej dreng 16 år.
Cyberhus lystværelset takker for dine spørgsmål.
Her kommer 2 svar:
1. Der er flere måder at give et godt blowjob som virker godt. Man kan starte langt væk fra "hovedet" f.eks under pungen. Lade tungen glide op over pungen op langs skaftet og til sidst lade tungen rotere omkring "hovedet" som er meget følsomt. Luk munden om "hovedet og dan undertryk. Sørg for der er godt med spyt.
Du kan også bruge hånden som når man giver et handjob, og sætte munden omkring "hovedet" eller slikke. Lad tungen cirkulere omkring "hovedet"
Hvis du selv har prøvet at få et blowjob, så prøv at tænke på hvad der var godt!
2. Man skal passe på hver gang man har analsex, det er ikke kun den første gang! Det er altid en god ide at have været på toilettet inden man har analsex. (altså at have haft afføring). Man skal sørge for at der er meget glidecreme i og omkring anus. Så er det en god ide at prøve med en finger først. Lad en finger hvile lige i det yderste af hullet, og når hullet afslappes glider fingeren ind uden modstand. Det gør ondt hvis der er modstand. Stop hvis det gør ondt. Desuden er det godt at bruge kondom for at undgå kønssygdomme.
Hilsen Mette