Anal leg dreng

brevkassespørgsmål

Anal leg dreng

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 11 år 4 dage siden

Hej Jeg er en dreng på 16år Jeg synes det er utroligt ophissende for mig selv at have pige tøj på og generalt forsøge at være lidt som en pige har allerede en del pige tøj og holder det selføldig hemmeligt for det er min hemmelighed Betyder det jeg er bøsse? :-/ Andet spørgsmål i den forbindelse at jeg ville være mere som en pige ville jeg også prøve anal leg med mig selv (for at føre noget ud og ind af kroppen som piger/kvinder gør med deres fisse) Jeg prøvede så med en finger pg kunne rigtig godt li det prøvede så med to det var også lækkert Mit spørgsmål er så hvad kan jeg ellers bruge uden jeg skal ud og købe en dildo ? Knus ham i pigetøj

Svar:

Hej med dig.

Du er ikke den eneste der bliver ophidset af at have pigetøj på. Hvor mange I er, er ikke til at vide, da det ikke er noget som der bliver talt højt om. Det er noget som folk helst holder for sig selv, da det kan være meget svært at stå frem med, da det muligvis kunne føre til en udstødelse fra omgangskredsen.

At du tænder på at gå i pigetøj, er ikke det samme som at du er bøsse. Vil ikke udelukke det, men der er masser af heteroseksuelle mænd blandt de mænd der kan lide at gå i kvindetøj. Du er i en periode i dit liv, hvor du er ved at finde ud af det med seksueliteten og muligvis også dit køn.
Her er et link til noget info der muligvis kan have din interesse.
http://www.transseksuel.dk/articles.php?article_id=98
http://www.transvestit.dk/Transvestitinformation%20121012.pdf

I din rejse nå mere afklaring omkring din seksualitet og din lyst til at gå i tvindetøj, så tænker jeg det kunne være en god ide at kontakte rådgivningens hos www.lgbt.dk. De ved en masse om emnet og kan være en støtte, hvis du føler dig alene med din lyst til at gå i pigetøj.

Jeg vil anbefale, at du får fat i en dildo. Ved godt det kan være svært i sin alder, men det er mit bedste råd. Når det gælder de klassiske alternativer til dildoer, så er de ikke gode, som alternativer til analt legetøj, da der vil være fare for, at du ender med at skulle på hospitalet fordi de er endt med en knækket agurk eller noget mindre som er blevet suget op og du ikke kan få det ud igen. Så kan ikke anbefale noget alternativ, da der er fare for nogle ubehagelige konsekvenser. Så køb af dildo er at foretrække.

Håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen Lisa.