altid våd
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej cyperhus.. jeg har undret mig over det længe, jeg er altid våd og i mine trusser er der altid en (nogen gange) stor våd plet. hvordan kan det være? det er ikke fordi jeg får tisset lidt i mine trusser det ved jeg. og jeg er også altid våd for neden, jeg er ikke liderlig altid? :/ jeg har leget med mig selv siden jeg var 13 år. og når jeg har haft sex har jeg ikke "kommet" men så mødte jeg den her fantastisk fyr som jeg nu er kærester med, når jeg har sex med ham så "kommer" jeg hele tiden, jeg har læst på "vi unge" siden at man skal kende sin krop rigtig godt før man "kommer" er det rigtig? jeg har leget med mig selv siden jeg var 13 så jeg burde kende min krop rimlig godt, får jeg så også en sprøjte orgasme? eller hvordan får man sådan en? og hvad går den ud på? har kun hørt navnet sprøjte orgasme. håber du kan svare på det. :) kh lille mig.

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det lyder dejlig, du har fundet dig en kæreste som kan få dig til at komme, for det må da være rigtig fedt og opleve. Men jeg kan godt forstå du undrer dig over, du går rundt og er våd hele tiden.
Det er ikke unormalt nogle piger eller kvinder, oplever de er meget våde og får pletter i trusserne og det er der ikke noget forkert ved. Rigtig tit kan det skyldtes, at man har meget udflåd og det er der  heller ikke noget forkert i, for udflåd er med til, at rense skeden. Nogle kvinder producerer så meget at det bliver generende og så kan det være en rigtig god idé, at tage til lægen med det. For lægen kan ofte finde en simpel løsning på det, så man mindsker den produktion.
Der er rigtig mange piger der har svært ved, at komme når de ikke kender deres krop. Det er ikke umuligt, men når man kender sin krop, er det meget lettere fordi man ved hvad man skal gøre for, at det føles helt rigtig og rart. Grunden til du måske har haft svært ved, at komme med andre fyre, kan være fordi i har været nervøse, eller fordi, at de ikke har ramt de rigtige steder ved dig.
Du spørger indtil om du så vil opnå sprøjteorgasme, fordi du kender din krop så godt. Men det er faktisk ikke sikkert, for det er forskelligt hvordan nogle kan opleve, at få en orgasme. Så det er ikke alle der vil opleve det. Men det er der ikke noget i vejen med, for en normal orgasme kan sagtens være lige så god.
En sprøjteorgamse er noget der f.eks. kan opnås ved, at man finder sit g-punkt, som så kan stimuleres under sex. Hvis det lykkes så vil det under den orgasme, kunne udløse masser af væske fra området omkring, urinrøret ved dit svulmelegeme.
Så dig og din kæreste kan godt prøve på, at opnå det. Men i skal huske, der er ikke noget i vejen, hvis i ikke finder frem til hvordan det kan lade sig gøre, for det er ikke alle der kan opleve det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw