Alt for stram
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Cyberhus.
jeg er en dreng på 18 år, som har komplikationer når det handler om sex..
jeg er homoseksuel så jeg har et spørgsmål om udvidelse af endetarmsåbningen! min er ufatteligt stram og jeg kan slet ikke dyrke analsex hvor jeg er passiv, det er meget irriterende da jeg virkeligt gerne vil prøve at være passiv.. Også øv når ens partner aldrig kan blive tilfredsstillet 100%
men jeg vil høre jer om hvad i kan forslå der vil hjælpe? jeg købte en buttplug som var ligelovlig en mundfuld til at starte med (6 cm i diameter) hvad vil i sige man burde starte med? Dildo eller butpluggs? og hvor meget i diameter?
kærlig hilsen den "den passive"

Svar:
Hej med dig
Det er aldrig rart at være i en situation, hvor man ikke kan gøre det, man gerne vil, så det er godt du skriver ind til os for at få råd.
I forhold til udvidelse af endetarmsåbningen, kan buttplugs være en fin måde at "øve" sig på, men 6 cm i diameter er nok lidt til den store side i starten. Helt generelt tror jeg dog ikke, det handler om at udvide din endetarmsåbning, men at det handler om at vænne sig til, at noget bliver indført. Rent fysisk er din ringmuskel stor nok til, at en pik kan trænge ind (der kan jo komme store pølser ud), så det er mere et spørgsmål om at slappe af, når noget skal derop. Hvis man ikke slapper af, lukker ringmusklen fundstændig til, og så er det umuligt at få noget derop.
Jeg vil foreslå, at du (eventuelt sammen med din partner) starter ud med at prøve at få en finger derop. Husk at bruge en masse glidecreme. Når det kommer til analsex, er glidecreme utrolig vigtigt. Når du føler dig tryg ved at have en finger deroppe og slapper af omkring det, kan du prøve med to fingre osv., indtil du er klar til at have analsex med din partner. Det er de færreste, der bare er klar til analsex med det samme. Tit er det en længere proces, hvor meget er forspillet går med "opvarmning" af ringmusklen, før den er klar til analsex.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kærlig hilsen
Tanne