ALT for liderlig har brug for tilfredsstillelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er 15 år gammel og jeg er virkelig liderlig
jeg onanere hver eneste sag op til flere gange
er lige blevet 15 og kan ik rigtig finde en som
jeg har følelser med til at have "den første gang"
på den klassiske måde. Jeg tænker på om man ikke bare
kan finde en på en klub og gøre det med
og hvis ik jeg vil det kan man så godt fx finde
en et eller andet sted på nettet herinde fx
en jævnaldrende pige og Skype hvor man
onanere på cam - UDEN at det er ulovligt som
børnepornografi og noget i den stil
håber virkelig i kan hjælpe mig da jeg snart ik
kan vente mere på sex.
venlig hilsen
Den Liderlige Dreng

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan tydeligt mærke din frustration i dit brev, over din seksuelle lyst. Det er meget forskelligt fra person til person, hvor stor ens seksuelle lyst er. Og det er rigtig frustrerende, når man ikke kan få udløst sine lyster.
Selvom det nok ikke er det svar du søger, så tror jeg at det bedste du kan gøre er at væbne dig med tålmodighed. Jeg kan godt forstå at det er frustererende, når du ikke har en kæreste eller en pige du ser, som du har mulighed for at have sex med. Men ofte når man er meget opmærksom på at finde en pige, så kan man aldrig finde en. Det lyder også til, at det du søger er at have sex, og det kan godt være at mange piger ikke føler sig klar til at have sex lige med det samme eller at onanere på et webcam.
Du skriver også selv, at du ikke har følelser for nogen i forhold til at have din første gang med en pige endnu. Jeg tænker at det er rigtig godt, at du er opmærksom på om du føler dig klar. Det er altid  vigtigt at føle at man er klar, og ikke føle sig presset til at have sex, fordi man virkelig har lyst til det.
Samtidig vil jeg også sige, at det er helt normalt, at en 15 årig dreng onanerer hver dag, så det skal du ikke være bekymret for. Men jeg kan godt forstå, at det er frustrerende for dig.
Jeg håber at du kan bruge mit svar, og før du ser dig om, så skal du nok have et aktivt sexliv :)
Mange hilsner
Pernille