Aldrig liderlig

brevkassespørgsmål

Aldrig liderlig

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år

Hej jeg er en fyr på 21 med en kæreste som aldrig vil spille op til sex med mog det er kun mig som begynder og slike på hende og tage hendes tøj af hun giver mig et blowjob og jeg giver hende og fingeren men det er bare altid mig som begynder og siger hun er sexet og at jeg er liderlig og muligt og jeg ved ikke om hun er vild med mig?? Men hun er også gravid nu så er det normalt?

Svar:

Hej fyr 21

Jeg kan godt forstå at du er frustreret, det er ikke rart at have følelsen af, at man ikke ved om ens kæreste er vild med en.

Du skal vide at det er meget almindeligt at nogle piger/kvinder kan miste sexlysten når de er gravide, der sker rigtig meget hormonelt og det er ikke alle der føler sig sexet, når kroppen ændrer facon.

Det er vigtigt at du ikke presser din kæreste til noget hun ikke har lyst til. Det er vigtigt at hun får lov til at tage det i hendes tempo. Nogle piger/kvinder er mere sårbare under graviditeten og har ofte brug for mere omsorg og nærvær end de måske tildligere har haft brug for.

Måske handler det om at hun føler sig presset, måske er det fordi hun har svært ved at forholde sig til både at skulle være mor, gravid og elskerinde. Jeg vil anbefale dig at spørge ind til din kæreste så i kan finde frem til hvad der rører sig, det behøver ikke at have noget med dig at gøre, men få snakket om jeres følelser og tanker, på den måde er det en del nemmere at finde frem til en løsning.

Mange Hilsener

Sascha