aids
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Jeg har lært en teknik med, at kneppe mig selv i røven med min egen pik. Mit spørgsmål er: kan jeg få aids eller andre sexsygdomme af det?

Svar:
Hej med dig
Rigtig flot at du tænker over det der med sexsygdomme.
Men nej, du kan ikke få AIDS eller en anden sexsygdom ved at onanere med dig selv. Det lyder i øvrigt som en meget imponerende teknik, du har fundet dig.
Man kan kun få sexsygdomme, hvis man har sex med en anden person uden at beskytte sig med kondom først. Har man ubeskyttet sex med en person, som har en sexsygdom, kan man selv blive smittet. Men så længe du kun har sex med dig selv, kan der ingenting ske. Så skal du bare nyde det.
Ha en god dag.
Venlig hilsen Mette