5 cm

brevkassespørgsmål

5 cm

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

er det normalt at have en pik på 5 cm når man er 12 år

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål.

Allerførst har jeg lyst til at fortælle dig, at der er stor forskel på hvor hurtigt børns kroppe udvikler sig. Derfor er der meget stor forskel på hvor udviklet man er når man er 12 år. Din pik vokser i takt med at du udvikler dig fra dreng til mand. Du skal også vide, at det ikke er størrelsen der er afgørende for hvor god ens pik er. Din pik er lige nøjagtig som din pik skal være. Så derfor er svaret på dit spørgsmål altså, ja det er normalt at have en pik på 5 cm når man er 12 år. Den kan både være større og mindre.

Det vigtigste er at du er glad for din pik, lige netop som den er!

Venlig hilsen fra Mette