3 spørgsmål
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej 1: jeg ser en hel del porno og jeg er i tvivl om det er normalt 2: jeg synes jeg selv at min pik er rat stor 3: jeg er 12 år og har en kæreste på 12 vi gad godt snave (altså med tungen) med hinanden men vi ved ikke hvordan vi gør kan du hjælpe mig

Svar:
Hej med dig.
Tak fordi du skriver til cyberhus brevkassen.
Svar på dine spørgsmål:
1.
Du fortæller, at du ser en del porno og skriver at du er i tvivl om det er normalt. Nu ved jeg ikke hvor meget porno du ser. Om det er hver dag, hver uge, eller mindre. Det er normalt at se porno og det er fordi du er nysgerrig på sex og det er okay.
Du skal vide at porno er skuespillere der får penge for at lave film. Det vil sige det er ikke virkeligt og mange drenge og piger vil ikke lave de samme ting som de gør i film.
2. Det er godt, at du er glad for din pik og at du synes den er stor.
Jeg kan fortælle dig at der er lige så mange forskellige pikke som der er mennesker. De findes i forskellige størrelser, tykkelser, længder, former og farver, og du er udstyret med præcist det der passer til dig.
3.
At “snave” er et rigtigt godt sted at starte for dig og din kæreste. Når man snaver betyder det at man kysser hinanden med tungen inden i hinandens mund. Det lyder måske lidt mærkeligt, og det første kys hvor man snaver, synes jeg godt kan virke overvældende. Derfor er det også vigtigt at begge har lysst til det..
Hilsen Mette