3 cm pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus, mit navn er Markus med k. Grunden til jeg skriver er at min pik er 3 cm lang, og det betyder at det er svært at onanere. Det lidt nederen fordi ellers godt kan lide porno med mange mænd. så svar hurtigt.
hilsen markus med den lille pik og bøssen

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå, du synes det er lidt nederen, at du ikke kan onanere. Der er mange måder at onanere på, så måske du kunne prøve dig lidt frem?
Nogle bruger forskellige former for legetøj, mens andre rører sig selv andre steder på kroppen. Kroppen har forskellige områder som er ekstra følsomme. Når man rører disse områder så kan det give en dejlig fornemmelse i kroppen selvom man ikke rører selve penis. Hvis du har lyst til at læse lidt om det så står der rigtig meget brugbart på denne side. Der står bl.a. noget om onani.
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Med venlig hilsen Astrid