2 spg!
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej! Er det normalt at onanere ned i toilettet? Har bare ikke hørt om nogle der gør det, men syntes at det er det nemmeste sted... Og er det okay at onanere på et af skolens toiletter når der ikke er nogle elever?

Svar:
Hej Anonym
Tror mange onanerer ned i toilettet. Lige præcis fordi det er det nemmeste sted at gøre det hvis man altså kan ramme ned i toilettet. Så selvom du ikke har hørt om andre er jeg ret sikker på der er mange der gør det.
Om det er okay at du gør det på skolens toiletter? Umiddlebart ville jeg synes at det er en privat ting at onanere, så det dermed også er smartest at gøre det når man er helt privat,  men på den anden side er det jo heller ikke forbudt. Så hvis det er fordi du bare slet ikke kan vente og hvis du er villig til at løbe den risiko der selvfølgelig kan være for at du bliver opdaget ved at gøre det på skolens toilet, og at du sørger for ikke at efterlade dig nogle "trælse spor" som andre kan komme til at træde eller sætte sig i, så kan jeg ikke se noget problem i det.
Mange hilsner
Niels-Christian