18 årig og 14 årig
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hjælp har været sammen med en 14 amerikansk pige mens jeg er i USA Er mega bange og fortryder, hendes mor ved at vi har været sammen.. Er bange for at komme i fængsel, hvad gør jeg?!

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du tænker på det og det er også fint at du fortryder, fordi det er vigtigt at man overholder loven, fordi den er lavet for at beskytte den der er under 15 år.
Jeg synes ikke du skal være bange for at komme i fængsel, fordi det lyder til at du er kommet hjem og det er ret vigtigt. I USA har de en lidt strengere lovgivning, men fordi du er i Danmark nu og hvis du bor i Danmark, så tror jeg ikke der vil ske noget, selvom hendes mor finder ud af det.
Så brug den oplevelse som en lærerstreg og hold dig til piger der er over 15 år. Og så må du have et dejligt nytår..
Venlig hilsen
Erroll