14 år dreng hjæææp
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg er en dreng på 14 år. Problemet er længere nede, eller om det er selvteliden. De fleste kærester jeg har haft og piger jeg har noget kørende med, vil ha sex og alt det der. Min min Penis er ekstremt lille syntes jeg selv.den er 5 cm og 11 i stiv :(. Alle drengene i min klasse har store. Jeg er den eneste skal i 8. Plzzz hjælp hurriyet! Tak.

Svar:
Hej dreng, 14 år,
For at starte et sted: Hvor stor din penis er i slap tilstand siger intet om hvordan den er i stiv... så hvis du kun har sammenlignet med dine klassekammerater i badet, så ved du faktisk ikke noget om deres størrelser...
Og så til det det egentlig handler om: Din penis er ikke lille - taget din alder i betragtning. Alle drenge udvikler sig i forskellig hastighed og mod forskellige mål, men alt i alt lyder det ikke til at du har noget at skamme dig over. Når den engang er fuldt udvokset, er gennemsnitspenisen i stiv tilstand 12-17 cm lang, men det er som sagt som fuldt udvokset og kan være helt oppe i dine start 20'ere.
Tilgengæld er du ikke ene om følelsen at være "den eneste i 8." Det har jeg stødt på  rigtigt mange drenge der er.
Til sidst, så husk på - det handler ikke om størrelsen, men om gørelsen...
MVH
-Sune