100% lesbisk!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg er en pige på 14 år. og for et år siden sprang jeg ud som lesbisk. jeg har haft få kærester i løbet af mit lesbiske år. Da jeg aldrig rigtig ved hvordan man skal komme i kontakt med nogle. jeg har 2 veninder som er biseksuelle men de har aldrig haft et forhold til en pige. Så jeg kan ikke rigtig snakke med dem om det. jeg har været inde på nogle forskellige hjemme sider af dem i har lagt som link i sex, lyst og erotik. Men der er ikke rigtig sket noget der inde i noget tid. Og at oprette en date profil vil jeg heller ikke da jeg kun er 14 og at jeg ikke søger en kæreste men andre som os er lesbisk. har i nogle ideer? føltes nemlig lidt ensomt når man ikke kan snakke med sine tætte veninder<3

Svar:
Hej pige 14 år
Det lyder til at du er meget afklaret med ar du er til piger og det synes jeg er rigtig dejligt at læse, jeg kan sagtens forstå at du har behov for at tale med andre unge som har det ligesom dig.
Jeg vil derfor anbefale dig at tage kontakt til landsforeningen for bøsser, lesbiske, biseksuelle og transpersoner, jeg er sikker på at de kan hjælpe dig med at komme i kontakt med andre unge, som står i samme situation som dig, du kan kontakte foreningen her
Du kan også ringe  til ungdomstelefonen for bøsser og lesbiske. det er en anonym rådgivning, hvor unge bøsser og lesbiske svarer på spørgsmål. Du kan ringe på tlf. 33360080 hver tirsdag mellem kl. 19 og 21. Tjek også ungdomsgruppen her
Venlig Hilsen
Sascha