Øm/ondt under forhuden

brevkassespørgsmål

Øm/ondt under forhuden

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg er en dreng på 12 år som godt kan li' at hive den af ;) men vis jeg rører mig under forhuden gør det ondt. Vis jeg fx ser noget porno ser jeg tit at kvinden rør manden under forhuden. + at jeg ikke kan trække mit forhud helt tilbage? Hjælp det ligner at mit pikhoved bliver mast når jeg gør det!?

Svar:

Hej med dig...

Det lyder da super, at du godt kan lide at onanere..:) Og jeg synes det er super godt du spørger og jeg kan godt forstå du har tænkt lidt over de to ting..

Området under forhuden er et ret ømt sted, så det er helt naturligt at det gør ondt når du rør der. Grunden til at det ikke gør ondt for dem i pornofilmen, tror jeg skyldes to ting. For det første har de ret meget sex de fyrer og som alt andet, så kan den hud under pikhovedet også blive lidt hårdfør, hvilket betyder at det ikke er så følsomt mere. g den anden grund kan være, at nogle af de fyrer kan være omskåret, hvilket betyder at forhuden er blevet skåret af. Det er en helt normal ting at få gjort for mange mænd, og det betyder også at det ikke bliver så følsomt mere.

Og husk lige, at meget af det porno man kan se, har ikke så meget med virkeligheden at gøre... :)

Omkring det med at forhuden ikke kan komme helt tilbage og lidt mser pikhovedet lidt.. det er også fuldstændig normalt. Forhuden er ret stram når man er 12 og den vil ret sikkert løsne sig jo ældre du bliver. Så alt lyder normalt.:)

Kan du have det godt

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål