Øhm hvad skal jeg bruge???

brevkassespørgsmål

Øhm hvad skal jeg bruge???

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 3 måneder siden

Hvad fir nogle ting kan man bruge til at onanere med?

og hvad gør man hvis man ingen kondom har til tingen???

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig på, hvilke ting du kan bruge til at onanere med. Og det er helt naturligt at være nysgerrig på sin krop og på sex og onani, det er faktisk kun rigtig sundt at være :-)

Når du vælger at bruge 'genstande' at onanere med, så er det vigtigt, at det ikke er noget, der kan give ridser eller er for hårdt fx. som en flaske. Du kan derimod prøve at bruge fx en agurk eller en banan. Du skal dog huske at sætte et kondom på det du bruger, hvis det ikke er lavet til at putte op i skeden. Ellers kan du risikere at få nogle forkerte bakterier derind, som i værste fald kan give underlivsbetændelse. Du kan købe kondomer i matas eller på apoteket, eller du kan også bestille det over nettet, hvis du ikke har lyst til at købe det i en butik. Du kan bestille det til posthuset, så dine forældre ikke behøver at vide, hvad du har købt.

Mange piger onanerer også i badet med brusehovedet. Du kan selv regulere trykket på brusehovedet afhængigt af, hvordan du kan lide det. Hvis du har en elektrisk tandbørste, så kan du også prøve dig frem med sådan en. Det er dog vigtigt at du ikke bruger tandbørstehovedet til også at børste tænder med. Du kan prøve dig lidt frem med forskellige ting, og se hvad du bedst kan lide. Jeg kan anbefale dig at læse den her artikel om onani, hvor der også er lidt flere tips. Så længe det ikke gør ondt på dig, så er det fint.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål