Øhm...?

brevkassespørgsmål

Øhm...?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej cyberhus! Tænkte på, kan man godt være født uden en klitoris? Altså ligesom man kan være født uden en arm eller et ben osv...

Svar:

Hej

Det er godt, du skriver ind til os med de tanker du har gjort dig. I din alder begynder du at komme i puberteten, der betyder, at du udvikler dig fra at have en pigekrop til en kvindekrop. Derfor er det helt normalt, at du begynder at tænke over, hvordan din og andres kroppe ser ud.

Jeg har fundet et svar på Sexlinien, hvor en pige spørger om det samme, som du spørger om. Sexlinien giver pigen et godt svar om, at man aldrig har hørt om nogle, som er født uden en klitoris. Svaret handler derudover om, hvordan man kan finde klitoris, og hvordan den føles. Du kan finde svaret HER.

Jeg håber, at du fik svar på det med klitoris og dine tanker om den. Ellers er du velkommen til at skrive til os igen.

Vh. Mette