øh

brevkassespørgsmål

øh

brevkassespørgsmål af
Anonym

øøhh ja. nu har jeg så prøvet lidt af hvert.. jeg har aldrig været i seng med en pige men har haft mange kærester... men i min single tid var jeg sammen med en kammerat og vi skulle sove hos mig og der skete det seksuelle.. altså vi gav hinanden handjob og fik/gav den bagfra. og nu tvivler jeg på min sexualitet?? hilsen den tvivlsomme ?

Svar:

Hej tvivlsomme

Mange tak for dit spørgsmål.

Først har jeg lyst til at sige at det er helt normalt at eksperimentere med sin seksualitet. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men går ud fra at de er et sted i teenagealderen. I denne alder kan man godt være forvirret og i tvivl om sin seksualitet og det er helt okay.

Selvom du og din kammerat gav hinanden handjobs og fik den bagfra, så betyder det ikke nødvendigvis at du er til drenge. Jeg tænker at du måske oplevede at det føltes dejligt at være sammen med ham og at du derfor blev i tvivl? Det kan sagtens være du synes det føltes rart at være sammen med ham, måske fordi det er nyt og spændende for jer begge? Du skriver at du aldrig har været i seng med en pige, så hvis du engang kommer til det, så kan det sagtens være du også synes det er dejligt. Nogen gange skal man prøve sig lidt frem, for at finde ud af hvad der føles mest naturligt og rart.

De bedste hilsner Sine