Ældre Kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej, jeg er en pige på snart 13. (Jeg ornanere). Jeg har én kæreste på 14 (snart 15. Han ornanere også) han er ret langt bagud i det med sex og har aldrig tænkt på at skulle ha sex (sådan alvorligt) for han vil holde sig til reglerne. Jeg har givet blowjob og handjob og tror ikke jeg kan vente med sex til jeg bliver 15, jeg er bange for at jeg kommer til at presse ham (fordi han er én 14 årig dreng, som ikke kan sige nej). Mit første spørgsmål er om hvad jeg kan gøre for at glemme sex for der er lang tid til ? 2. Spørgsmål er: Min kæreste er omskåret på grund af én sygdom da han var lille og vil gerne vide om hvad "forskellen" er ? Og om der er fordele og ulemper ved det? Tak :-)

Svar:
Hej med dig.
Jeg er glad for at høre, at du er glad for din kæreste, at du har gjort dig tanker omkring, at du kan komme til at presse din kæreste, som slet ikke tænker på at have sex før han bliver 15 år. Det er så fint at du er åben og ærlig omkring dette.
Det lyder til at du er en moden pige, som er ved at være klar til dit første samleje. Jeg synes det er fint, at du spørger os om hvordan du kan prøve at glemme (ændre fokus) du har lyst til at have samleje. Det er sandt, at der er lang tid (ca 2 år) før I kan have lovligt samleje.
Jeg foreslår, at I bruger tid på at lære hinandens grænser at kende, taler med hinanden om sex, jeres drømme, tanker og længsler, hvordan I kan lide at blive rørt, hvordan I kan lide at røre hinanden. At I bruger tid på at lave ting sammen, have nogle dejlige oplevelser sammen.Måske kan I gøre ting for hinanden - planlægge en god dag som du allerbedst kan lide det, eller som din kæreste allerbedst kan lide.
Når man er omskåret, som din kæreste, kan penishovedet blive lidt mindre følsomt og det er meget lettere at holde rent, hygiejnisk set. Der er ikke rigtigt fordele eller ulemper!
Hvis du har flere spørgsmål, er di velkommen til at skrive igen.
KH Mette.