æh..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus.. Jeg har hørt at Mandens G punkt er Prostata.. Men hvordan kan jeg ramme det?.. Kan jeg bare gøre det med en finger eller hvad?, Og hvordan udvider jeg mit numsehul så jeg kan få lidt større ting op?..

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål til cyberhus.
Det er helt korrekt at prostata er mandens G-punkt og det ligger ca 3 - 4 cm oppe i numsehullet. For at der kan blive plads til din finger eller noget som er lidt større, er det væsentligt at du er opstemt, har glidemiddel og kan slappe helt af i numsehullet når finger el.lign stikkes op.
Selve numsehullet udvides ikke, men når du slapper af i ringmusklen (numsehuls muskeln) er det muligt at stikke en finger op og nå G-punktet.
Vinterhilsner Mette