ædre kvinder

brevkassespørgsmål

ædre kvinder

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej cyberhus, jeg er en dreng på 16. jeg har haft en dating profil hvor jeg har skrevet med nogle ældre kvinder (30 og op). nogle af dem har jeg været sammen med nogle af dem, bare hygge og seksuelt, det har være hyggeligt og dejlig men nu har jeg fået en kæreste på min egen alder, og det er som om det ikke er det samme når vi er sammen. hvad kan det skyldes er det fordi hun er mere stam eller fordi hun ikke er lige så erfaren som dem jeg har være sammen med. håber virkelig i kan hjælpe mig. hilsen stådreng 16

Svar:

Kære Århus dreng 16 år.

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.

Hvis kvinden på 30 år har født et barn, vil hun være mindre stram end en pige på din egen alder. Desuden vil jeg tilføje nedenstående, som du kan læse eller bare springe over!!!!! selvfølgelig synes jeg du skal læse det;-)

En kvinde på 30 år har som regel meget (som du selv skriver) mere erfaring, både livserfaring og seksuelt end en pige på 16 år. I dit tilfælde har du været sammen med  nogle kvinder som har vidst hvad de gerne ville og som måske endog har lært dig nogle ting/triks omkring det seksuelle emne.

Jeg tror det vil være en god ide´ at du sammen med din kæreste finder ud af hvad I kan lide at gøre og hvordan I vil være sammen. Prøv at lytte til din kæreste, mærk efter i maven - hvad er godt for jer. Så kan du også bruge din erfaring og tage den med ro sammen med din kæreste.

Bedste hilsner Mette.