???
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej der ud :) Jeg har lige et spørgsmål det handler ikke om mig, men min ven. Det er ikke en jeg kender irl altså i virkeligheden men en jeg har mødt over Habbo for 1-2 år siden. Og nu er vi så begyndt at Skype sammen altså være på webcam. Ikke hvor vi viser hinanden nøgne eller noget vi snakker bare, men han syntes jeg har meget flotte bryster altså store bryster,, men han siger hele tiden at han blive får stiv pik når han tænker på mig nøgen eller et eller andet og hvis jeg nogle gange kommer med en fræk kommentar eller noget.. Her kommer spørgsmålet så: kan det virkelig godt passe at drenge får så hurtig stiv pik?? Bare ved at se på en pige der ingen gang er nøgen?! P.s han er også 13 og vi har ikke set hinanden nøgne.. MVH Maria :)

Svar:
Hej Maria, 13 år,
For at springe direkte ud i det, og svare på dit spøgsmål, ja, drenge kan nemt få stiv pik. Det kan ske som en helt ufrivillig reaktion, eller som her, hvor han fantasi spiller lidt med. Især teenagedrenge med hormoner over det hele kan reagere meget hurtigt på både tanker og indtryk. Det er der ikke noget unormalt i.
Og, jeg ved godt du slet ikke spørger om det, men nu siger jeg det lige for en sikkerheds skyld, hvis I begiver jer ud i noget mere afklædt webcam på et tidspunkt, så husk at du aldrig ved hvad han optager, og hvad han bare ser.
Jeg håber det var svar nok, ellers er du velkommen til at skrive herind igen.
Med Venlig Hilsen,
Sune