???

brevkassespørgsmål

???

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej :) ¨ hvor kan man købe dildoer & kondomer, så det bliver sendt hjem til en uden ens forælder kan se hvad det er :) hilsen mig ??

Svar:

Hej med dig.

Du stiller et godt spørsgmål - jeg prøver at svare.

Der findes jo mange webshops på nettet, hvor man kan købe dildoer og kondomer, som sender varene hjem til en, når de er betalt. Mange af disse web-butikker sender pakkerne i diskret forsendelse - hvilket betyder at der ikke er et billede af en dildo eller noget udenpå, men deres firma adresse står der.

Man skal være 16 år for at købe sex-legetøj, nogle steder skal man endda være 18 år - det gælder både i fysiske butikker og i de forskellige web-shops. Det er fordi at butikkerne kan straffes, hvis de sælger til unge under 16 år.

Så jeg kan desværre ikke give dig et råd til hvordan du kan få købt dildoer og kondomer uden dine forældre opdager det, hvis det skal sendes hjem til dig. Du kan købe kondomer i butikker og det er en god ide at have kondomer på sig, hvis man har tænkt sig at have sex. Det er tilladt at have sex, når man er 15 år.

Der er ikke andet for end at vente lidt -og så kan du købe de ting du gerne vil have.

Kh.Bibi