Seksualitet

brevkassespørgsmål

Seksualitet

brevkassespørgsmål af
Felix
12 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

Hej! Jeg er en dreng på 12 år, og jeg onanere meget tit og jeg er den eneste fra min klasse der gør det og jeg synes det er mega rart. Hvad skal jeg gøre.

Svar:

Hej Felix,

Det er et fint spørgsmål.

Du skriver, at du onanerer tit og synes, det er rart. Der er intet galt i at onanere - heller ikke selvom, der ikke er andre i din klasse, der gør det endnu.

Det er meget forskelligt, hvornår man begynder at interessere sig for seksualitet og onani. Du er begyndt før dine klassekammerater, og det er der ikke noget galt i. Måske er der alligevel nogle af dine klassekammerater, der faktisk gør det, men som ikke har haft lyst til at sige det.

Det er en privat ting at onanere og det er ikke alle, der har lyst til at fortælle, at de gør det, selvom det er helt naturligt. Det er helt okay, at man gerne vil holde det for sig selv.

Så, hvis du synes det er rart at onanere, så fortsætter du bare med det. Det kan sagtens være, der kommer et tidspunkt, hvor det bliver mere naturligt for du og dine kammerater at tale om det.

Jeg håber, det var svar på dit spørgsmål.

De venligste hilsner,

Kathrine.

KathrineBs billede
Kathrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål