???
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg vil lige spørge om det er normalt at gå og tage piger på røven og andre steder uden at være kærester og om det er normalt?

Svar:
Hej med dig
Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål, du stiller. For svaret er nemlig det modsatte af hvad der er rigtigt og gøre. Jeg kan godt forstå hvis du er i tvivl, om hvad jeg mener med det, så det vil jeg prøve og forklare.
Ja det er faktisk meget normalt, at drenge i din alder og endda ældre, klapper piger i røven. Eller vælger og rører andre steder på dem, helt uden de har fået lov. Grunden til det tror jeg ligger i, at drenge i teenage alderen, har utrolig mange hormoner, som f.eks. testosteron, som gør drenge bliver liderlige og ikke altid lige kan styre sig.
Men det jeg mente med, at svaret var det modsatte af hvad der er rigtigt. Er fordi selvom det er normalt det sker, så er det meget forkert og gøre når pigerne ikke har givet en lov til det. Rigtig mange piger, syntes nemlig det er vildt ubehageligt, også selvom de ikke altid viser det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw