???

brevkassespørgsmål

???

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej jeg er en dreng på 11 år jeg ville bare lige spørge om hvad det betyder at slikke skede. hilsen j

Svar:

Hej J.

Når to mennesker er kærester og lidt ældre end du er nu, så kan de have sex og gør mange dejlige ting ved hinanden. De går på opdagelse rundt omkring på hinandens kroppe.

At slikke skede betyder at kvinden bliver slikket i tissekonen. Der sidder en hel masse punkter (erogene zoner) som er skønt at få rørt og slikket på. Det er noget du lærer når du bliver lidt ældre og begynder at have sex med en kæreste.

Skriv endelig igen, hvis du har flere spørgsmål.

Med venlig hilsen

Mette