Se når rådgiver skriver.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hejsa . kan i ikke gøre sådan at man kan se at chatrådgivern skriver en besked når man chatter med dem altså jeg mener ikke man kan se hvad de skriver men at der står fx chatrådgivern skriver en besked sådan man kan se de er ved at skrive en ny besked. håber i vil gøre det

Svar:
Hej Anonym
Som det er i dag er det ikke muligt at ændre vores chatsoftware så du kan se når rådgiveren skriver. (jeg går ud fra du mener ligesom når man chatter via messenger eller lignende)
Indenfor det næste års tid håber vi på at kunne starte op med en helt ny chat-software, hvor det måske vil være muligt, men jeg vil ikke love at det bliver en mulighed.
Jeg ved godt at det på mange chats er meget normalt at kunne se hvornår den man skriver med skriver en besked, men vi stiller nogle ret strenge krav til de systemer vi vil bruge i Cyberhus, for at vi kan sikre din og andres anonymitet og sikkerhed 100 procent, og derfor kan der være nogle features vi bliver nødt til at vælge fra.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian