savnner mit marsvin

brevkassespørgsmål

savnner mit marsvin

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

jeg er en pige på 11 år og jeg savnner mit marsvin og kan ikke glæme ham og kan ikke tænge på ham fordi af jeg savnner ham så meget og minne mor og far sig af han var kun et marsvin men det var han ikke for mig.

Svar:

Hej med dig..

Når man knytter sig til et kæledyr - gør det utrolig ondt når det dør. Jeg kan sagtens huske det. For forældre kan det nogen gange være svært at sætte sig ind i ens tanker. Børn har nogle helt andre ideer med kæledyr end voksne.

Har du begravet dit marsvin - hvis ikke - kan du evt. skrive et brev til ham og fortælle hvor meget du savner ham og vise ham, at han er og var elsket.

Du kunne også forklare dine forældre, at han betyder mere for dig end som et kæledyr. Men det der hjælper bedst, er måske at kaste din kærlighed på et nyt marsvin.

Du kan evt. også bruge chatten herinde. Der er mange der mister kæledyr hvert år.

Jeg ønsker dig det bedste fremover - og håber du bliver lige så glad for dine fremtidige kæledyr.

Charlotte