savner min mor
brevkassespørgsmål af
Adrian
9 år
jeg savner min mor sårn rigtig rigtig meget hun død da jeg var 7 år jeg bliv første gang gal på min plejeforældre idag og jeg vælte ting og sparke og græd jeg gad ikke tag mine piller og jeg løb væk ned til vandet der kom nogen fra politi der gav mig ders kasket på og spurgt om jeg ville med hjem nu i en sej politi bil det var dem der gjort mig glad jeg løb ind til mine plejeforældre men de var ikke sur men jeg savner min mor heletiden jeg tænker på mor heletiden og ved ikke hvordan det bliver bedre så jeg ikke tænker så meget på hende

Svar:
Kære Adrian
Mange tak for dit brev her i brevkassen.
Jeg forstår godt, at du af og til har brug for at komme ud med nogle af alle de tanker og følelser, du har indeni. Derfor er det helt naturligt, at du kan komme til at reagere, lige som du har beskrevet her i dit brev.
Det er hårdt at miste nogen, som man har kært i sit liv. Især en forældre, som sin mor. Selvom der er gået nogle år siden din mor døde, så forstår jeg godt, at sorgen og savnet af hende stadig stor. Det savn vil nok aldrig forsvinde, og det skal det heller ikke.
Jeg synes, det er flot, du skriver her ind og får sat nogle ord på, hvordan du har det. Måske det kan være en hjælp til dig fremadrettet, når du savner din mor. Skriv dine tanker ned, skriv et brev til hende og fortæl om, hvordan det går og hvordan du har det.
Du er også altid velkommen i vores 1-1 chat. Her er der rådgivere, som rigtig gerne vil lytte til dig.
Mange knus til dig
- Anna