S er tilbage med en ny historie/novelle :-) 2

brevkassespørgsmål

S er tilbage med en ny historie/novelle :-) 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hey Sannie. Jeg har lige lagt min novelle ind :) Håber du kan lide den. Jeg har forresten lige et spørgsmål. Koster det noget at blive boganmelder her inde? -Og hvordan 'får' jeg bogen? Mvh S :)

Svar:

Hej S

Jeg har desværre ikke nået at læse din novelle, men får tid til at læse den i næste uge. :)

Det koster ikke noget at blive anmelder. Du kan tilmelde dig på biblioteket. Når du har tilmeldt dig, får du en mail fra mig, hvor du kan vælge en bog, som jeg efterfølgende sender til dig.

Glæder mig til at læse din novelle.

Mvh. Sannie