S er tilbage med en ny historie/novelle :-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hey Sannie. Det er mig, S, som skrev eventyret 'Slangen og prinsessen' sidste år. Kan du huske mig? Jeg er netop blevet færdig med min nyeste historie/novelle, og jeg tænkte på, om du havde lyst til at læse den, give konstruktiv kritik og fortælle hvad du synes om den. Vil du det? Jeg venter med at ligge den ud indtil jeg har hørt fra dig ;-) Jeg tænkte også på, om du ville prøve at finde nogle steder i midtjylland, hvor der er forfatter kurser i sommerferien? Og sidst men ikke mindst - der hvor man kan blive boganmelder hos jer, kommer 'bogen' så på mail, eller? Og koster det noget? Det var alt for nu. Glæder mig til at høre fra dig :D De bedste hilsner S :)

Svar:
Hej S
Tak for din henvendelse. Jeg kan skam godt huske dig! Jeg vil meget gerne læse din nyeste historie/novelle og komme med konstruktiv kritik til dig.
Ang. forfatterskole, er du desværre lidt sent ude. Der har lige været tilmelding (d. 21. maj) til Brønderslev forfatterskole, som er en uge i sommerferie. Ry højskole tilbyder et skriveværksted i en uge i sommerferie, men der er udsolgt for pladser.
Prøv evt. at kontakte dit lokale bibliotek og hør, om de har skrivekurser.
Glæder mig til at læse din historie.
Mange Hilsener fra Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus