S er her igen.

brevkassespørgsmål

S er her igen.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Vil du snart læse min novelle, og kommeentere på den? Lige nu liger den under 'når det gør ondt inderst inde' på side 2. Den hedder Selvmord - skal, skal ikke. Håber at høre fra dig snart. Mange knus S

Svar:

Kære S

Jeg har endelig fundet din novelle. Jeg havde problemer med at finde den, men den havde også gemt sig på side 2 og faktisk på side 3 nu. Du kan nu finde den her med en kommentar fra mig. Jeg håber, at du kan bruge min kommentar.

:-) Hilsen Sannie - Biblioteksvejleder Cyberhus